ADAMED SmartUP ze Złotym Spinaczem!

4 grudnia 2016

Społeczne działania Grupy Adamed ponownie zostały docenione w prestiżowym konkursie. Program ADAMED SmartUP, prowadzony przy wsparciu agencji Walk, został zwycięzcą XIV edycji Złotych Spinaczy, ogłoszonych podczas uroczystej gali.

ADAMED SmartUP w prestiżowym konkursie PR – Złote Spinacze był nominowany w dwóch kategoriach: Kreatywność i Corporate Social Responsibility (CSR). Jury doceniło prowadzone działania public relations oraz ich efektywność, a także dostrzegło społeczny i edukacyjny charakter inicjatywy. Złotego Spinacza w kategorii CSR odebrała Anna Kosińska, Kierownik Projektów CSR w Grupie Adamed.

Złote Spinacze to konkurs organizowany od 2003 r. z inicjatywy Związku Firm Public Relations, mający celu przede wszystkim promocję środowiska public relations poprzez wyróżnianie najbardziej kreatywnych i zrealizowanych w Polsce projektów z branży.  W tym roku odbywa się jego XIV edycja.

Lista nominowanych w 27 kategoriach została ogłoszona 3 października, a uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 2 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie. Tegoroczne statuetki po raz pierwszy przyznawane były w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym.

To nie jedyne wyróżnienie, które otrzymał ADAMED SmartUP w ostatnich miesiącach. Program znalazł się wsród finalistów Popularyzatora Nauki 2015 oraz zdobył Biały Listek CSR, przyznawany przez Tygodnik Polityka Ponadto znalazł się w 14. edycji raportu pt. „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” opracowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB). Projekt otrzymał także nominacje w plebiscycie „Edukacyjne działania biznesu. Lista najbardziej znaczących inicjatyw” FOB oraz w konkursie „Kampania Społeczna roku 2015”.

Fot. Michał Gmitruk / ZFPR

Pozostałe aktualności

Znów możesz uratować Ziemię

5 maja 2021

Dzisiaj udostępniliśmy na naszej stronie grę edukacyjną stworzoną w ramach 7. edycji ADAMED SmartUP....

Porady dla maturzystów – jak skutecznie powtórzyć materiał?

12 kwietnia 2021

Fiszki, repetytoria, metoda active recall – to tylko niektóre z narzędzi, jakie warto wykorzystać...

ADAMED SmartUP w Wietnamie – zbliża się ważny dzień

1 kwietnia 2021

Jesteśmy na półmetku 2. wietnamskiej edycji programu ADAMED SmartUP. Oznacza to, że już wkrótce...

Finisz rekrutacji i oczekiwanie na wyniki

29 marca 2021

W miniony weekend zakończyliśmy proces rekrutacji do 7. edycji programu ADAMED SmartUP. W sobotę...

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - niemniej w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu. Więcej szczegółów w naszej polityce cookies.