ADAMED SmartUP ze Złotym Spinaczem!

4 grudnia 2016

Społeczne działania Grupy Adamed ponownie zostały docenione w prestiżowym konkursie. Program ADAMED SmartUP, prowadzony przy wsparciu agencji Walk, został zwycięzcą XIV edycji Złotych Spinaczy, ogłoszonych podczas uroczystej gali. ADAMED SmartUP w prestiżowym konkursie PR – Złote Spinacze był nominowany w dwóch kategoriach: Kreatywność i Corporate Social Responsibility (CSR). Jury doceniło prowadzone działania public relations oraz […]

Społeczne działania Grupy Adamed ponownie zostały docenione w prestiżowym konkursie. Program ADAMED SmartUP, prowadzony przy wsparciu agencji Walk, został zwycięzcą XIV edycji Złotych Spinaczy, ogłoszonych podczas uroczystej gali.

ADAMED SmartUP w prestiżowym konkursie PR – Złote Spinacze był nominowany w dwóch kategoriach: Kreatywność i Corporate Social Responsibility (CSR). Jury doceniło prowadzone działania public relations oraz ich efektywność, a także dostrzegło społeczny i edukacyjny charakter inicjatywy. Złotego Spinacza w kategorii CSR odebrała Anna Kosińska, Kierownik Projektów CSR w Grupie Adamed.

Złote Spinacze to konkurs organizowany od 2003 r. z inicjatywy Związku Firm Public Relations, mający celu przede wszystkim promocję środowiska public relations poprzez wyróżnianie najbardziej kreatywnych i zrealizowanych w Polsce projektów z branży.  W tym roku odbywa się jego XIV edycja.

Lista nominowanych w 27 kategoriach została ogłoszona 3 października, a uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 2 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie. Tegoroczne statuetki po raz pierwszy przyznawane były w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym.

To nie jedyne wyróżnienie, które otrzymał ADAMED SmartUP w ostatnich miesiącach. Program znalazł się wsród finalistów Popularyzatora Nauki 2015 oraz zdobył Biały Listek CSR, przyznawany przez Tygodnik Polityka Ponadto znalazł się w 14. edycji raportu pt. „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” opracowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB). Projekt otrzymał także nominacje w plebiscycie „Edukacyjne działania biznesu. Lista najbardziej znaczących inicjatyw” FOB oraz w konkursie „Kampania Społeczna roku 2015”.

Fot. Michał Gmitruk / ZFPR

Pozostałe aktualności

Znamy zwycięzców konkursu ADAMED SmartUP dla szkół ponadpodstawowych

16 listopada 2018

Z początkiem listopada wyłoniliśmy laureatów konkursu ADAMED SmartUP dla szkół ponadpodstawowych. W ramach tej...

Startuje rekrutacja do 5. edycji programu ADAMED SmartUP

1 października 2018

Od 1 października rusza pierwszy etap rekrutacji do programu ADAMED SmartUP. Młodzież ściśle uzdolniona...

Uroczysta gala 4. edycji programu ADAMED SmartUP za nami

13 września 2018

  12 września br. w Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej odbyła się uroczysta gala...

Startuje SmartUP Academy – warsztaty dla młodzieży ściśle uzdolnionej

12 września 2018

Startuje SmartUP Academy – warsztaty dla młodzieży ściśle uzdolnionej   We wrześniu ruszyły zapisy na...

Serwis na swoich stronach www wykorzystuje m.in. pliki cookies

w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.