ADAMED ADAMED ADAMED ADAMED

O programie

POPULARYZACJA NAUKI

adamedsmartup.pl to wiele inspiracji od najlepszych polskich i zagranicznych wykładowców. Dowiesz się, gdzie najlepiej studiować w Polsce i za granicą oraz jak wygląda kariera naukowa.

W zakładce Wykładowcy i Ambasadorzy poznasz naszych popularyzatorów nauki,którzy w zakładce „Filmy i artykuły” w ciekawy i przystępny sposób zaprezentują Ci różne tematy naukowe. Dzięki naszym Ambasadorom dowiesz się, jak w młodym wieku można odnosić sukcesy naukowe.adamedsmartup.pl to wiele inspiracji od najlepszych polskich i zagranicznych wykładowców. Dowiesz się, gdzie najlepiej studiować w Polsce i za granicą oraz jak wygląda kariera naukowa.

W zakładce Wykładowcy i Ambasadorzy poznasz naszych popularyzatorów nauki, którzy w zakładce „Akademia” w ciekawy i przystępny sposób zaprezentują Ci różne tematy naukowe. Dzięki naszym Ambasadorom dowiesz się, jak w młodym wieku można odnosić sukcesy naukowe.adamedsmartup.pl to wiele inspiracji od najlepszych polskich i zagranicznych wykładowców. Dowiesz się, gdzie najlepiej studiować w Polsce i za granicą oraz jak wygląda kariera naukowa.

W zakładce Wykładowcy i Ambasadorzy poznasz naszych popularyzatorów nauki, którzy w zakładce „Akademia” w ciekawy i przystępny sposób zaprezentują Ci różne tematy naukowe. Dzięki naszym Ambasadorom dowiesz się, jak w młodym wieku można odnosić sukcesy naukowe.

Program stypendialny

Przygoda z programem stypendialnym ADAMED SmartUP rozpoczyna się od rejestracji za pośrednictwem platformy www.adamedsmartup.pl. Następnym krokiem jest internetowa gra naukowa, w której zagadki, ukryte w rzeczywistości alternatywnej do naszej, wymagają od uczestników logicznego łączenia faktów oraz myślenia „out of the box”. Na podstawie wyników, analizy dokumentów aplikacyjnych, testu oraz rozmów z Radą Naukową Programu wyłanianych jest 50-ciu najlepszych, którzy biorą udział w dwutygodniowym, innowacyjnym obozie. Jest on dla nich szansą na przekonanie się przede wszystkim, że nauka to nie tylko teoria. Wykłady merytoryczne, uzupełnione są o liczne warsztaty i doświadczenia. Uczestnicy obozu mają także okazję odwiedzić wiele niedostępnych na co dzień prestiżowych instytucji naukowych oraz zobaczyć na czym polega codzienna praca naukowca. Ci, którzy wykażą się największym zaangażowaniem oraz potencjałem zostają laureatami nagrody głównej. 10-ciu najzdolniejszych, wyłanianych w trakcie uroczystej gali otrzymuje 10-cio miesięczny pakiet konsultacji edukacyjnych dostosowanych pod indywidualne potrzeby oraz zainteresowania. Po ich zakończeniu, ogłaszanych jest troje stypendystów. Ich wyjątkowe pomysły i plany na dalszy rozwój naukowy są dofinansowane.


Poprzednie edycje

Laureaci nagrody głównej poprzednich edycji

Wiktor Jaśniak

Wiktor
Jaśniak, edycja 3

Weronika Ormaniec

Weronika
Ormaniec, edycja 3

Piotr Juszczyk

Piotr
Juszczyk, edycja 3

Marcin Kępa

Marcin
Kępa, edycja 3

Magdalena Justyniarska

Magdalena
Justyniarska, edycja 3

Maciej Maciuszek

Maciej
Maciuszek, edycja 3

Jędrzej Machtyl

Jędrzej
Machtyl, edycja 3

Bartosz Multan

Bartosz
Multan, edycja 3

Anna Kotańska

Anna
Kotańska, edycja 3

Aleksandra Kamizela

Aleksandra
Kamizela, edycja 3

Maksymilian Głowacki

Maksymilian
Głowacki, edycja 1

Milena Malcharek

Milena
Malcharek, edycja 2

Mateusz Wawrzeńczyk

Mateusz
Wawrzeńczyk, edycja 2

Maria Michna

Maria
Michna, edycja 2

Maciej Draguła

Maciej
Draguła, edycja 2

Wiktor Czepczyński

Wiktor
Czepczyński, edycja 2

Jakub Wornbard

Jakub
Wornbard, edycja 2

Jakub Dranczewski

Jakub
Dranczewski, edycja 2

Małgorzata Róg

Małgorzata
Róg, edycja 2

Jaromir Hunia

Jaromir
Hunia, edycja 2

Agata Janczak

Agata
Janczak, edycja 2

Bartosz Gąsiorkiewicz

Bartosz
Gąsiorkiewicz, edycja 1

Filip Krawczyk

Filip
Krawczyk, edycja 1

Aleksandra Janowska

Aleksandra
Janowska, edycja 1

Anna Sieńko

Anna
Sieńko, edycja 1

Marcin Bąk

Marcin
Bąk, edycja 1

Oskar Grudziński

Oskar
Grudziński, edycja 1

Michał Bączyk

Michał
Bączyk, edycja 1

Patrycja Paśniewska

Patrycja
Paśniewska, edycja 1

Tomasz Białecki

Tomasz
Białecki, edycja 1

  • Wiktor Jaśniak

    Wiktor Jaśniak

    Finalista Olimpiady Fizycznej oraz członek olimpijskiego koła fizycznego!

    Uczeń Gimnazjum nr 50 w Bydgoszczy. Przedmiotem jego zainteresowań są: fizyka, matematyka oraz informatyka.

    Największe sukcesy naukowe:

    Otrzymał tytuł finalisty Olimpiady Matematycznej Juniorów oraz konkursu przedmiotowego z matematyki. Dwukrotny laureat konkursu przedmiotowego z fizyki oraz finalista wojewódzkiego konkursu przedmiotowego z fizyki.

  • Weronika Ormaniec

    Weronika Ormaniec

    Laureatka śląskiego konkursu matematycznego i regionalnego konkursu „Randka z Chemią’”!

    Pasję do nauk ścisłych łączy ze szkolnym wolontariatem, w ramach którego organizuje koncerty i zbiórki na cele charytatywne, a także jest zaangażowana w lokalny projekt „Redakcja BB”. Jej pasją jest taniec towarzyski, w którym osiągnęła poziom klasy B.

    Największe sukcesy naukowe:

    Awansowała do drugiego etapu Olimpiady Matematycznej. Zdobyła tytuł laureata w konkursie „Randka z Chemią” organizowanego przez Pałac Młodzieży w Katowicach. W konkursie przedmiotowym z chemii organizowanym przez Kuratorium Oświaty w Katowicach uzyskała tytuł finalisty. Uczestniczy w Szkolnej Lidze Zadaniowej, gdzie ma najwyższą notę wśród uczniów klas II i III, uczestniczy również w zajęciach Koła Matematycznego. Bierze udział w konkursach recytatorskich i w Szkolnym Kole Teatralnym.

    Dalsze plany naukowe:

    Chciałaby podjąć studia na kierunku inżynierii obliczeniowej lub informatyki w AGH w Krakowie. Rozważa również możliwość studiowania na zagranicznych uczelniach.

  • Piotr Juszczyk

    Piotr Juszczyk

    Laureat wojewódzkiego konkursu przedmiotowego z matematyki oraz konkursu tematycznego „Fascynująca fizyka”!

    Od dziecka fascynują go nauki ścisłe, w młodym wieku zaczął przejawiać zainteresowanie i zdolności w dziedzinie matematyki. Odpowiada za stworzenie warsztatów fotograficznych dla kolegów ze szkoły, na których zapoznał uczniów z techniką robienia zdjęć, budową aparatu fotograficznego oraz tego jak powstaje obraz w układzie optycznym.

    Największe sukcesy naukowe:

    Uczestniczy w zajęciach Koła Młodych Chemików Politechniki Łódzkiej. Jest finalistą wojewódzkiego konkursu przedmiotowego z chemii. Zajął 5. miejsce w Polsce i otrzymał tytuł laureata konkursu przedmiotowego z fizyki w naukowych zawodach PANDA dla pierwszej klasy gimnazjum.

     

  • Marcin Kępa

    Marcin Kępa

    Uczeń II Liceum Ogólnokształcącego  im. K.K. Baczyńskiego w Radomsku. Od ponad 6 lat posługuje się wieloma językami programowania. Od roku pracuje nad zastosowaniem sieci neuronowych w robotyce.

    Największe sukcesy naukowe:

    Laureat konkursów z informatyki i języka angielskiego. Najbardziej interesuje go programowanie jako część robotyki oraz własnoręczne konstruowanie robotów. Wykorzystuje w nich zdobytą wiedzę zakresu elektroniki, inżynierii i informatyki. Zajął I miejsce w konkursie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu elektroniki „Elektronika to jest to” oraz II miejsce w konkursie z zakresu ogólnej wiedzy o informatyce „Informatyczny puchar”.

    Dalsze plany naukowe:

    Jego pasją jest własnoręczne programowanie robotów, do konstrukcji których używa zdobytych już umiejętności z zakresu programowania, elektroniki, jak również podstaw inżynierii.

  • Magdalena Justyniarska

    Magdalena Justyniarska

    Laureatka konkursu przedmiotowego z biologii i finalistka z chemii!

    Uczennica III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Katowicach. Wolny czas wypełnia jej muzyka oraz zwiedzanie muzeów i wystaw sztuki.

    Największe sukcesy naukowe:

    Zdobyła 3. miejsce w konkursie regionalnym „Randka z Chemią” i była wolontariuszką Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. Zbigniewa Religi w Zabrzu. Bierze udział w projekcie badawczym WBiOŚ na temat –  „Wpływu naturalnych ekstraktów roślinnych na rozwój grzybów”.

    Dalsze plany naukowe:

    Jej celem są studia medyczne. Ciekawi ją proces diagnozowania i późniejszego leczenia. Hobbystycznie zgłębia literaturę traktującą o etologii chorób ich rozwoju i oddziaływaniu na organizm. Fascynuje ją chirurgia, neurologia i funkcjonowanie ludzkiego umysłu.

  • Maciej Maciuszek

    Maciej Maciuszek

    Maciej zajął pierwsze miejsce w Małopolskim Konkursie Chemicznym dla gimnazjalistów!

    Jest uczniem  IV Liceum Ogólnokształcącego w ZSO nr 1 w Tarnowie. W klasie II będzie realizował program rozszerzony z chemii i biologii.

    Największe sukcesy naukowe:

    Brał udział też w Olimpiadzie Chemicznej i warsztatach z chemii organizowanych w ramach Małopolskiej Chmury Edukacyjnej. Poza chemią pasjonują go języki obce. Jest laureatem konkursów na szczeblu wojewódzkim z języka angielskiego i niemieckiego.

    Dalsze plany naukowe:

    Jego marzeniem jest przyczynić się do odkrycia wynalazków, które wpłyną na rozwiązanie problemów, przed którymi stoi obecnie świat nauki.

  • Jędrzej Machtyl

    Jędrzej Machtyl

    Stypendysta Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci!

    Uczeń II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej-Curie w Gorzowie Wielkopolskim.

    Największe sukcesy naukowe:

    Laureat pięciu konkursów przedmiotowych (biologia, chemia, geografia, fizyka, język angielski) dla gimnazjalistów, a w liceum Olimpiady Wiedzy o Żywności i Olimpiady Wiedzy i Umiejętności Rolniczych. Dotarł do etapu okręgowego w Olimpiadzie Języka Angielskiego. Brał udział w programie tutorialowym Collegium Invisible, tematem którego było -„Zastosowanie decellularyzowanych wątrób szczurzych w medycynie regeneracyjnej”.

    Dalsze plany naukowe:

    Fascynuje go biologia, szczególnie biologia molekularna, biochemia, biofizyka.

  • Bartosz Multan

    Bartosz Multan

    Finalista Olimpiady Innowacji Technicznych i Wynalazczości!

    Uczeń Zespołu Szkół Elektrycznych we Włocławku. Poza robotyką i programowaniem pasjonuje się śpiewaniem. Jest członkiem włocławskiego chóru „Canto”, z którym brał udział w krajowych i międzynarodowych festiwalach pieśni.

    Największe sukcesy naukowe:

    Uczestnik licznych ogólnopolskich konkursów walk robotów. Ukończył ufundowane przez szkołę certyfikowane szkolenie z zakresu Elektryczności Statycznej Ochrony Urządzeń Elektronicznych. Projektuje i konstruuje różnego rodzaju urządzenia mechatroniczne oraz roboty minisumo. Samodzielnie uczy się języków programowania mikroprocesorów, grafiki trójwymiarowej oraz sterowania drukarek 3D. Odbył również indywidualne praktyki związane z kwalifikacją E13 „Projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami” w firmie MPEC we Włocławku.

  • Anna Kotańska

    Anna Kotańska

    Ania zdobyła 5. miejsce na świecie w Międzynarodowych Drużynowych Zawodach Matematycznych NABOJ!

    Jest uczennicą XIV Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Staszica w Warszawie. W wolnym czasie biega, skleja modele żaglowców i w ramach wolontariatu udziela korepetycji z przedmiotów ścisłych. Raz na dwa tygodnie gotuje paellę i jest w tym coraz lepsza. Szczególnie interesuje ją złożone ułożenie atomów w komórkach elementarnych, lubi tworzyć ich komputerowe symulacje i badać rodzaje występującej w nich symetrii.

    Największe sukcesy naukowe:

    Ania jest laureatką Olimpiady Chemicznej oraz konkursów przedmiotowych z matematyki i chemii organizowanego przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty w roku szkolnym 2014/2015. Na XIX Ogólnopolskim Konkursie Matematycznym ALFIK MATEMATYCZNY zdobyła 3. miejsce w województwie mazowieckim i 4. miejsce w kraju. Została również laureatką IX Warszawskiego Konkursu Matematycznego „STOŻEK”.

    Dalsze plany naukowe:

    Po ukończeniu liceum swoją chemiczną pasję chce rozwijać na jednym z czołowych europejskich uniwersytetów. Wśród uczelni, na których chciałaby kontynuować naukę znajdują się Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Edynburski.

     

  • Aleksandra Kamizela

    Aleksandra Kamizela

    Ola jest finalistką Olimpiady Biologicznej!

    Jest uczennicą Liceum Ogólnokształcącego im. św. Jadwigi Królowej w Kielcach. Uczęszcza na zajęcia  szkolnego koła biologicznego. Opracowuje własną pracę badawczą pt. „Wpływ zanieczyszczeń atmosferycznych na stopień infekcji łuszczeńcem klonowym Rhytisma acerinum Fr klonu zwyczajnego Acer platanoides L w okolicach Morawicy”. Bierze również udział w organizowanych przez szkołę wyjazdach naukowych do BioCentrum Edukacji Naukowej w Warszawie.

    Największe sukcesy naukowe:

    Ola jest stypendystką Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci oraz laureatką wojewódzkich konkursów z biologii i chemii dla gimnazjalistów. W swojej szkole działa też w Towarzystwie Nauk Ścisłych. Jest również laureatką XII Wojewódzkiego Konkursu Chemicznego dla uczniów gimnazjów województwa świętokrzyskiego.

    Dalsze plany naukowe:

    Swoją przyszłość naukową wiązać chce z biologią.

  • Maksymilian Głowacki

    Maksymilian Głowacki

    Maksymilian jest dwukrotnym laureatem Olimpiady Chemicznej!

    Maks otrzymał pomoc w przygotowaniach do studiów na University of Cambridge. Uczestniczył w zajęciach przedmiotowych z chemii, fizyki, języka polskiego i języka angielskiego, przygotowujących do egzaminu IELTS. Wziął udział w London International Youth Science Forum oraz w warsztatach naukowych w Europejskiej Organizacji Badań Jądrowych (CERN). Konsultacje edukacyjne wiążą się dla niego z wieloma korzyściami – przede wszystkim znacznym poszerzaniem wiedzy i umiejętności. Maksymilian chwali sobie również to, że poznaje wielu ludzi o podobnych zainteresowaniach, którzy dzielą się z nim swoimi obserwacjami i doświadczeniem.

    Największe sukcesy naukowe:

    Maksymilian już dwukrotnie został laureatem Olimpiady Chemicznej. Może się także pochwalić tytułami finalisty przedmiotowych konkursów wiedzy z matematyki, fizyki i informatyki, tytułem laureata XXX konkursu Chemicznego Politechniki Warszawskiej oraz pierwszym miejscem w eliminacjach European Youth Debating Competition, której debata finałowa odbędzie się w październiku 2016 roku w Budapeszcie.

    Dalsze plany naukowe:

    Maksymilian chciałby studiować Natural Sciences na University of Cambridge.

  • Milena Malcharek

    Milena Malcharek

    Milena zdobyła tytuł laureata Małopolskiego Konkursu Chemicznego.

    Milena jest uczennicą I klasy V Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie o profilu biologiczno-chemicznym. Od dziecka interesowała się nauką we wszystkich jej przejawach, a parę lat temu zauważyła, że najbardziej pasjonują ją takie dziedziny jak biologia komórkowa czy biochemia. W przyszłości chciałaby poświęcić się pracy naukowej, szczególnie opracowywaniu nowych leków i badaniu podstawowych elementów budulcowych ludzkiego (i nie tylko) organizmu – komórek i cząsteczek na nie się składających. Lubi też chemię, szczególnie różnego rodzaju „wybuchowe” doświadczenia. W czasie wolnym udziela się w szkolnym chórze, uczestniczy w zajęciach teatralnych, a także czyta książki popularnonaukowe i fantasy. Jej absolutnym idolem jest J.R.R. Tolkien. Uwielbia też uczyć się języków obcych, ponieważ bardzo zależy jej na studiach za granicą. Największym marzeniem Agaty jest zdobycie Nagrody Nobla.

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Milena rozpoczęła konsultacje dopiero w październiku tego roku, ale już zdążyła dowiedzieć się wielu rzeczy na temat realiów pracy naukowca, a także struktury artykułów naukowych (i tego, jak je czytać) oraz zdobyła adresy kilku ciekawych portali internetowych poświęconych nauce. Podczas weekendowych zajęć w Warszawie, w ramach przygotowań do Olimpiady Chemicznej (w której pragnie wziąć udział w przyszłym roku), miała też okazję uczestniczyć w warsztatach z miareczkowania oraz analizy ilościowej.

    Największe sukcesy naukowe:

    Milena zdobyła 7 tytułów laureata (z języka francuskiego, języka angielskiego, języka niemieckiego, historii, języka polskiego, biologii i chemii) oraz 3 tytułów finalisty (z języka angielskiego, matematyki i fizyki) w wojewódzkich konkursach przedmiotowych organizowanych przez Kuratorium Oświaty w Krakowie. Wzięła także udział w obozie naukowym ADAMED SmartUP oraz została wyróżniona w Międzynarodowym Konkursie Matematycznym „Kangur”.

    Dalsze plany naukowe:

    W tym roku Milena chciałaby wziąć udział w konkursie neurobiologicznym Brain Bee i odbyć staż w laboratoriach Adamedu lub w innej instytucji badawczej. Natomiast w przyszłym roku, po tegorocznych zajęciach dodatkowych i konsultacjach edukacyjnych, chętnie spróbuje swoich sił w Olimpiadzie Biologicznej, Olimpiadzie Chemicznej, a także rozmaitych konkursach chemicznych organizowanych przez uniwersytety i politechniki. Agata będzie się też starać intensywnie podnosić swoje kompetencje lingwistyczne, mając nadzieję na znalezienie sponsora, który umożliwiłby jej wyjazd na obóz językowy za granicą. W dalszej przyszłości pragnęłaby zrealizować związany z naukami biologicznymi projekt badawczy i aplikować do zagranicznych uniwersytetów. Największym marzeniem Agaty są studia na Uniwersytecie Cambridge.

  • Mateusz Wawrzeńczyk

    Mateusz Wawrzeńczyk

    Mateusz jest medalistą Olimpiady Biologicznej w Hanoi!

    Mateusz jest studentem I roku medycyny na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Fakt ten jest wynikiem z jednej strony zainteresowania Mateusza biologią i chemią, które przełożyło się na wyniki olimpiad, z drugiej ambicji, która towarzyszyła mu na każdym etapie edukacji i która powodowała, iż zawsze wysoko stawiał sobie poprzeczkę wymagając od siebie wiele. Mimo wszystko Mateusz jest przekonany, iż zgłębianie tajników tak ścisłych nauk nie przeszkadzało mu nigdy w byciu osobą kreatywną, otwartą, zaangażowaną w życie klasy czy szkoły. W chwilach wolnych od nauki Mateusz biega, ćwiczy, stara się utrzymać sprawność ciała, która niewątpliwie idzie w parze z hartem ducha potrzebnym do realizacji nowych zadań.

     

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Konsultacje edukacyjne pomogą Mateuszowi w podjęciu decyzji o przyszłej specjalizacji.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Zdobycie brązowego medalu na 27. Międzynarodowej Olimpiadzie Biologicznej w Hanoi, tytułu laureata 4. miejsca XLV Olimpiady Biologicznej oraz tytułu laureata 11. miejsca XLIV Olimpiady Biologicznej a także tytuł laureata sześciu gimnazjalnych wojewódzkich konkursów przedmiotowych z przedmiotów: chemia, biologia, fizyka, matematyka, geografia, historia.

     

    Dalsze plany naukowe:

    Mateusz rozpoczął studia na kierunku lekarskim, planuje rozwijać swoje naukowe pasje na polu medycznym, w naukowych kołach studenckich, czy międzynarodowych zrzeszeniach studentów medycyny.

     

  • Maria Michna

    Maria Michna

    Maria jest laureatką konkursu przedmiotowego z chemii!

    Maria w tym roku szkolnym będzie zdawać maturę, a następnie planuje podjęcie studiów medycznych.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Maria jest laureatką wojewódzkiego konkursu przedmiotowego z chemii. Jej największym naukowym osiągnięciem jest także prowadzenie projektu pt. „Urządzenia wspomagające pracę komór serca. Dlaczego u pacjentów wspomaganych wirowymi pompami krwi trudno jest zmierzyć puls i ciśnienie tętnicze krwi” i prezentacja wyników na konferencji BioMedTech Silesia 2015.

     

    Dalsze plany naukowe:

    Uczestnictwo w konkursach i olimpiadach naukowych oraz rozwijanie własnych projektów badawczych.

     

  • Maciej Draguła

    Maciej Draguła

    Maciej jest finalistą konkursu Młodych Naukowców E(x)plory!

    W fizyce najbardziej lubi fakt, że za pomocą precyzyjnego języka – matematyki opisuje otaczający nas świat. Informatyka natomiast pozwala ten świat rozwijać i zmieniać wykorzystując narzędzia, jakimi są komputery. Nauka jest jego pasją i pozwala nam odkrywać jak bardzo niesamowity jest świat, w którym żyjemy. Ponadto niejako zmusza nas do nieustannego zadawania pytań i poszukiwania odpowiedzi, co uwielbiam robić Maciej. W wolnym czasie pochłania go również ekonomia, polityka i sport. Maciej uczestniczy w konferencjach European Youth Parliament oraz Model United Nation, które pomagają zdobywać wiedzę o świecie. W weekendy gra w koszykówkę lub siatkówkę i ogólnie stara się nie być stereotypowym naukowcem. Jest kibicem Realu Madryt. Ulubiony cytat Macieja to: „Only the people who are crazy enough to think that can change the world are the ones who do” Steve’a Jobs’a.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Zdobycie tytułu finalisty Konkursu Młodych Naukowców E(x)plory, zajęcie 8 i 9 miejsca w IX i X Mistrzostwach Wielkopolski w Programowaniu Zespołowym w kat. szkół ponadgimnazjalnych oraz 4 miejsca w VII Otwartych Mistrzostwach Opola w Programowaniu Zespołowym. Ponadto Maciej odbył staż naukowy w Instytucie Mechaniki Precyzyjnej oraz wziął udział w 81st International Session of the EYP Dublin Belfast oraz w 82nd International Session of the EYP RISE 2016.

     

    Dalsze plany naukowe:

    Maciej zamierza na razie ukończyć projekt rozpoczęty w ZFS CBK PAN oraz przygotować aplikacje na uniwersytety do UK oraz do USA. W przyszłym roku chciałby rozpocząć pracę nad aplikacją na urządzenia mobilne lub odbyć staż w firmie programistycznej.

     

  • Wiktor Czepczyński

    Wiktor Czepczyński

    Wiktor zajął VI miejsce w konkursie SUPERMATEMATYK!

    Wiktor jest osobą otwartą na wiedzę i nie boi się tego, co nieznane. Chętnie oferuje koleżankom i kolegom pomoc w nauce, bo uważa, że zdobyta przez niego wiedza jest po to, aby się nią dzielić.

     

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Program pomógł Wiktorowi w przygotowaniach do Olimpiady Chemicznej i matury.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Zajęcie VI miejsca w konkursie SUPERMATEMATYK.

     

    Dalsze plany naukowe:

    Wiktor planuje aplikować na Politechnikę Warszawską na Wydział Fizyki lub Chemii oraz prestiżowe uczelnie w Wielkiej Brytanii.

     

  • Jakub Wornbard

    Jakub Wornbard

    Jakub jest laureatem Olimpiady Matematycznej i Informatycznej Gimnazjalistów!

    Jakub jest osobą otwartą na ludzi, chętnie podejmuje wyzwania, a także konsekwentnie dąży do realizacji swoich celów.

    Największe sukcesy naukowe:

    Największymi naukowymi osiągnięciami Jakuba są tytuły laureata Xi I Olimpiady Matematycznej Gimnazjalistów, X Olimpiady Informatycznej Gimnazjalistów oraz konkursu kuratoryjnego z fizyki, a także zdobycie IV miejsca w konkursie o puchar Ogólnopolskiej Akademii Programowania.

    Dalsze plany naukowe:

    W przyszłości Jakub planuje udział w licealnych olimpiadach przedmiotowych z Matematyki i Fizyki. Chciałby też zdobyć umiejętności w zakresie fizyki doświadczalnej, nauczyć się obsługi oprogramowania potrzebnego fizykom oraz bardziej zaawansowanych metod matematycznych. Ponadto Jakub chciałby zrealizować projekt badawczy.

  • Jakub Dranczewski

    Jakub Dranczewski

    Jakub otrzymał stypendium w Dulwich College!

    Jakub jest fizykiem, matematykiem, informatykiem i trochę humanistą. Pasjonuje go to, jak w ciekawy sposób jesteśmy w stanie opisać zachowanie świata za pomocą wzorów, szczególnie te jego aspekty, których nie widać gołym okiem. Poza nauką lubi jeździć na rowerze, czytać (głównie fantastykę) oraz pisać wiersze. Jest członkiem stowarzyszenia Młodzi Lokalni, wraz z którym stara się aktywizować lokalną młodzież. Dwa lata temu został podopiecznym Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci, przez dwa lata uczył się w I LO im. Edwarda Dembowskiego w Zielonej Górze, a obecnie uczęszcza do Dulwich College w Londynie.

     

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Jako że ten rok szkolny Jakub spędził w Anglii, jest dość nietypowym przypadkiem i to, jak będą wyglądać jego konsultacje wciąż się krystalizuje. Prawdopodobnie będzie miał szansę pojechać na konferencję Science: Polish Perspectives w Oxfordzie. Trwają także poszukiwania tutora wśród obecnych studentów Cambridge, który mógłby prowadzić z Jakubem konsultacje za pośrednictwem Skype.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Otrzymanie stypendium naukowego na rok edukacji w Dulwich College od Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci, dostanie się do Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci, a także prowadzenie projektów badawczych (jRED, kropki kwantowe) czy część doświadczalna etapu rejonowego Olimpiady Fizycznej. Jakub uzyskał również pięć tytułów laureata w wojewódzkich konkursach przedmiotowych z fizyki, matematyki, chemii i języka polskiego.

     

    Dalsze plany naukowe:

    Podczas roku spędzonego w Dulwich College Jakub chce jak najlepiej wykorzystać swoją obecność w Londynie – chodzić na otwarte wykłady, poprawiać znajomość języka angielskiego, korzystać z możliwości, jakie daje mu szkoła. Startuje też w Turnieju Młodych Fizyków (IYPT), który jest bardzo ciekawym i wymagającym konkursem zespołowym polegającym na rozwiązywaniu złożonych problemów fizycznych. Chciałby też dalej pracować z kropkami kwantowymi, bo pierwsza próba ich syntezy dała zachęcające rezultaty. Próbuje dostać się na Cambridge, ale oczywiście rozważa też inne uczelnie. Swoją przyszłość chciałby związać z fizyką – jest ona jego pasją i ma nadzieję, że uda mi się wciąż ją rozwijać i wykorzystywać.

     

  • Małgorzata Róg

    Małgorzata Róg

    Małgosia jest laureatką Olimpiady Matematycznej Gimnazjalistów!

    Spośród wszystkich zagadnień, z którymi dotąd spotkała się Małgorzata, najbardziej fascynuje ją matematyka. Podoba jej się jej abstrakcyjność i to, że jest uniwersalnym językiem do opisu świata. Małgorzatę zachwyca to, że „oderwane od rzeczywistości” rozmyślania posiadają odbicia w otaczającym nas świecie. Ponadto fizyka czy też programowanie są dla niej wyzwaniem i ciekawą rozrywką umysłową. Poza naukami ścisłymi Małgorzata interesuje się też „działaniem” ludzi – psychologią i socjologią. Jest osobą cichą, ale gdy znajdzie odpowiedniego rozmówcę chętnie dyskutuje na interesujące ją tematy.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Zdobycie tytułu laureata Olimpiady Matematycznej Gimnazjalistów.

     

    Dalsze plany naukowe:

    Dalszy plany naukowe Małgorzaty na pewno obejmują naukę programowania, a także wzięcia udziału w Olimpiadach matematycznej i fizycznej.

     

  • Jaromir Hunia

    Jaromir Hunia

    Jaromir jest laureatem konkursów kuratoryjnych!

    Jaromir jest pasjonatem leśnych bezdroży i bezpośredniego podglądania natury, zwłaszcza bieszczadzkiej, gdzie jej potęga splata się z tajemniczą historią. Ponadto kolekcjonował znaczki, monety i owady.

    Największe sukcesy naukowe:

    Jaromir prowadził pracę badawczą dotyczącą wpływu mikroorganizmów na rozkład tworzyw polimerowych, wziął udział w konkursie Młodych Naukowców E(x)plory, zdobył tytuł laureata konkursów kuratoryjnych z biologii, geografii, j. polskiego, tytułu finalisty konkursu kuratoryjnego z chemii oraz zdobył I miejsce w Międzywojewódzkim Konkursie Megamózgi.

    Dalsze plany naukowe:

    Jaromir chce zdobywać nowe umiejętności w dziedzinach, które go pasjonują (biologia, chemia) by móc je wykorzystać w projektach naukowych i uzyskać odpowiedzi na pytania, których coraz więcej pojawia się w miarę brnięcia w naukę. Biotechnologia i dziedziny wykorzystujące wiedzę biologiczną w praktyce (z którymi wiąże swoją przyszłość) czy to w poszukiwaniu leków na uciążliwe choroby czy nowych rozwiązaniach technologicznych pozwalają także odkryć głęboką prawdę (czy też tajemnicę) o życiu – a przez to – o nas samych.

  • Agata Janczak

    Agata Janczak

    Agata jest finalistką w chemicznym konkursie kuratoryjnym!

    Agata ma wiele zainteresowań, od sportowych (jazda konna, siatkówka) przez społeczne (psychologia ) aż po naukowe (chemia a w szczególności biochemia, biologia, medycyna). Uwielbia także podróże. Tymi, które wywarły na Agacie największe wrażenie, były podróż do Chin oraz rejs na Pogorii. Ostatnio wprawia się w angielskim. Niestety wszystkiego nie da się pogodzić, dlatego niektóre pasje czekają na wakacje – Agata chciałaby zrobić w tym roku patent żeglarski i pojechać na obóz jeździecki.

     

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Agata ma zajęcia z przedmiotów, z których potrzebuje poszerzyć wiedzę potrzebną w przygotowaniu do matury czy Olimpiady. Półtorej godziny tygodniowo poświęca na przygotowania do BMAT-ów. Każda godzina zajęć daje Agacie bardzo dużo, a prowadzący pokazują inne, bardziej wnikliwe spojrzenie na dany przedmiot i naprawdę dobrze motywują do pracy.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Największe osiągnięcia naukowe Agaty to wystartowanie w Olimpiadzie, tytuł finalistki w chemicznym konkursie kuratoryjnym, odbycie stażu na Wydziale Chemicznym PW oraz zostanie stypendystką programu ADAMED SmartUP.

     

    Dalsze plany naukowe:

    Agata chciałaby zdobyć tytuł finalisty lub laureata na Olimpiadzie Chemicznej, zdać dobrze maturę, a następnie dostać się na Medycynę na Oxbridge. W wakacje chciałaby też odbyć staże medyczne lub biologiczne, tak by rozwinąć swoje umiejętności i poszerzyć wiedzę w tym zakresie.

     

  • Bartosz Gąsiorkiewicz

    Bartosz Gąsiorkiewicz

    Bartek jest laureatem Olimpiady Biologicznej!

    Absolwent XIV Liceum im. Polonii Belgijskiej we Wrocławiu, laureat pierwszego stopnia XLIII Olimpiady Biologicznej, brązowy medalista XXV Międzynarodowej Olimpiady Biologicznej w Indonezji oraz stypendysta programu dla wybitnie zdolnych Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci. Aktualnie student pierwszego roku medycyny w Krakowie.

     

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Bartosz ma możliwość udziału w zajęciach w Zakładzie Biotechnologii Medycznej Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Dzięki nim, może on nabrać doświadczenia w pracy laboratoryjnej przez uczestniczyć w procesie badawczym. Ma możliwość nie tylko rozwijać swoje zainteresowania, ale również rozwijać się naukowo w stopniu znacznie większym, niż umożliwiłby to zwykły tok studiów.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Bartosz jest laureatem pierwszego stopnia XLIII Olimpiady Biologicznej, brązowym medalistą XXV Międzynarodowej Olimpiady Biologicznej w Indonezji, stypendystą programu dla wybitnie zdolnych Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci, a obecnie studentem pierwszego roku medycyny na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

     

    Dalsze plany naukowe:

    Bartosz planuje staż naukowy w placówce badawczej.

     

  • Filip Krawczyk

    Filip Krawczyk

    Filip prowadzi prace badawcze nad antybiotykoodpornością bakterii!

    Uczeń III Liceum im. Marynarki Wojennej RP w Gdyni. Koncentruje się nie tylko na rozwijaniu zainteresowań związanych z przedmiotami profilowymi – biologią i chemią, ale również informatyką oraz naukami humanistycznymi. Lider pierwszej w Polsce drużyny licealnej biorącej udział w konkursie biologii syntetycznej “IGEM”, organizowanym przez MIT w Stanach Zjednoczonych. Interesuje się montażem i produkcją filmów, grafiką komputerową i nauką języków obcych.

     

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Filip wziął udział w zajęciach z biologii, chemii, matematyki oraz w zajęciach przygotowujących do egzaminu Cambridge ESOL – IELTS. Otrzymał również konsultacje w zakresie studiów zagranicą oraz pomoc w napisaniu tzw. personal statement, który jest niezbędny w aplikacji na studia zagraniczne. Dzięki wsparciu mentorskiemu Filip mógł otworzyć się bardziej na świat nauki. Otrzymał okazję, by usystematyzować swoją dotychczasową wiedzę, dowiedzieć się wielu nowych rzeczy i przygotowywać się do aplikacji na najlepsze uczelnie.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Filip jest liderem pierwszej w Polsce drużyny licealnej biorącej udział w konkursie z biologii syntetycznej „IGEM”, organizowanym przez MT w USA. Dodatkowo prowadzi prace badawcze w celu rozwiązania problemu antybiotykoodporności bakterii. Obecnie uczestniczy w projekcie TPDT, który zakłada wytworzenie biomolekuły zdolnej selektywnie niszczyć komórki gronkowca złocistego. Otrzymał grant z Funduszu Black Pearls VC z Gdańska, dzięki któremu może realizować kolejną fazę badań. Niejednokrotnie pojawiał się w ogólnopolskich mediach.

  • Aleksandra Janowska

    Aleksandra Janowska

    Ola jest autorką pracy badawczej na Olimpiadę Biologiczną!

    Uczennica XIV Liceum im. Stanisława Staszica w Warszawie, laureatka wielu konkursów z zakresu nauk biologicznych, matematycznych i języka angielskiego. Za wybitne osiągnięcia w nauce otrzymała Stypendium Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy. Entuzjastka nie tylko nauk ścisłych lecz również malarstwa, literatury, śpiewu oraz języków obcych. Jest członkiem Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci, a także kół naukowych w szkole – biologicznego i chemicznego. Z organizacji mniej naukowych, ale jednak wciąż związanych z biologią, jestem wolontariuszką Greenpeace’u.

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP: 

    Ola dzięki zajęciom dostosowanym do swoich potrzeb rozwija swoje pasje, a także przygotowuje się do udziału w licznych konkursach. Konsultacje ADAMED SmartUP umożliwiły jej także sprecyzowanie planów na przyszłość oraz wyznaczenie kroków, które musi wykonać, aby zrealizować swoje marzenie o studiowaniu za granicą. Dzięki programowi, w wakacje może odbyć staż badawczy w ośrodku naukowym, gdzie pozna praktyczną stronę najbardziej interesujących ją dziedzin, a także zdobędzie bezcenne doświadczenia w pracy laboratoryjnej.

    Największe sukcesy naukowe: 

    Ola jest najbardziej dumna z napisania pracy badawczej na Olimpiadę Biologiczną. Praca została bardzo wysoko oceniona, a po rozbudowaniu wysłana do Konkursu Prac Młodych Naukowców Unii Europejskiej (EUCYS). Dotyczyła ona charakterystyki florystycznej nasypu kolejowego, więc nie była związana z najbardziej interesującymi ją zagadnieniami, ale jej napisanie było bardzo rozwijające i nauczyło ją formułowania naukowych tekstów. Ola jest także dumna z tego, że udało się przejść do finału Olimpiady Biologicznej. Ma nadzieję, że w tym roku uda jej się zostać laureatką.

    Dalsze plany naukowe: 

    Marzeniem Oli jest studiowanie na University of Cambridge. Dzięki zajęciom z biologii prowadzonym w języku angielskim zna specjalistyczne słownictwo, które na pewno przyda mi się jej podczas studiowania za granicą.

  • Anna Sieńko

    Anna Sieńko

    Ania jest Stypendystką Prezydenta m. st. Warszawy!

    Uczennica klasy z maturą międzynarodową w II Liceum im. Stefana Batorego w Warszawie. Wolny czas spędza aktywnie – jeździ konno, biega, interesuje się również modą i odkrywaniem nowych smaków w kuchni.

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Program ADAMED SmartUP umożliwił Ani uczestnictwo w zajęciach w programie IB oraz w zajęciach z psychologii oraz chemii. Ania bierze także udział w on-linowych rozmowach ze studentami University of Cambridge, a także uzyskała możliwość wyjazdu na London International Youth Science Forum i staż w szpitalu. Konsultacje dodatkowo pomogły jej uporządkować kwestię dotyczącą wolontariatów i aktywności pozalekcyjnych, którymi mogłaby się zająć. Ola rozpoczęła wolontariat w fundacji Dr Clown, a zaangażowana jest w wiele projektów i wydarzeń.

    Największe sukcesy naukowe:

    Ania jest laureatką i finalistką wielu konkursów przedmiotowych. Za wybitne osiągnięcia w nauce w ubiegłym roku otrzymała stypendium Prezydenta m.st. Warszawy.

  • Marcin Bąk

    Marcin Bąk

    Marcin uzyskał zaproszenie do Uniwersytetu w Cambridge!

    Uczeń XIV Liceum im. Stanisława Staszica w Warszawie. Finalista Olimpiady Wiedzy Technicznej i wyróżniony finalista Konkursu Fizycznego Politechniki Warszawskiej. Miłośnik nauk ścisłych, mechaniki, lotnictwa oraz języków obcych – w tym języka japońskiego.

     

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Marcin brał udział w zajęciach z matematyki, fizyki, języka polskiego oraz języka niemieckiego, które bardzo go rozwinęły i pozwoliły spojrzeć na różne aspekty z innej perspektywy. Na lekcjach fizyki nauczył się robić prawdziwe doświadczenia, co jest nieocenione w karierze inżyniera czy fizyka przy pisaniu sprawozdań z eksperymentów. Konsultacje naukowe poszerzyły jego horyzonty i pomogły mu się przygotować do rozmów na Cambridge. Marcin teraz zauważa jeszcze więcej rzeczy i szukam rozwiązań tam gdzie nigdy wcześniej by ich nie szukał.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Dla Marcina największym sukcesem jest uzyskanie oferty z Uniwersytetu w Cambridge. Jest to owoc wszystkich jego dotychczasowych. Wcześniejszym większym sukcesem był finał krajowej Olimpiady Wiedzy Technicznej, finał Konkursu Fizycznego Politechniki Warszawskiej i zbudowanie z Oskarem Grudzińskim (również laureatem programu ADAMED SmartUP) modelu szybowca własnego projektu.

     

    Dalsze plany naukowe:

    Marcin otrzymał ofertę studiowania inżynierii na University od Cambridge. Myśli o tym, by rozpocząć karierę jako inżynier.

  • Oskar Grudziński

    Oskar Grudziński

    Oskar jest uczestnikiem Turnieju Młodych Fizyków!

    Uczeń II Liceum im. Stefana Batorego w Warszawie, który wraz z drużyną klubu naukowego “Fenix” zajął pierwsze miejsce w Polsce i złoty medal w zawodach Turnieju Młodych Fizyków, a osiągnięcia zespołu prezentował podczas Mistrzostw Świata Młodych Fizyków w Tajlandii, gdzie również zdobył złoty medal. Lotnictwo, modelarstwo, szachy, gra na gitarze, nurkowanie… to tylko nieliczne z jego zainteresowań.

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Oskar brał udział w konsultacjach z rachunku różniczkowo-całkowego, programowania w C++ oraz zajęciach przygotowawczych do egzaminu IELTS. Szczególnie podobają mu się zajęcia z matematyki – niejednokrotnie podczas matematycznych dyskusji wyklarował się zupełnie nowy pogląd na jakiś problem naukowy, albo różne teorie zaczęły współgrać ze sobą tworząc spójny obraz. Oskar docenia również, że może brać udział w zajęciach programowania, gdyż uważa, że jest to przydatna umiejętność podczas prac badawczych. Cieszy się, że może być nauczany przydatnych umiejętności w przyjemny sposób.

    Największe sukcesy naukowe:

    Jego osiągnięciem jest udział w zawodach Turnieju Młodych Fizyków, gdzie wraz z Drużyną zdobył złoty medal i wyjechał jako reprezentacja narodowa na międzynarodowe zawody International Young Physicists’ Tournament w Tajlandii. W ramach Turnieju, uczestnicy szukają rozwiązań kilkunastu otwartych problemów fizycznych, badając różne zjawiska, np. rozpędzanie aluminiowego dysku przez oddziaływanie prądów wirowych z zewnętrznym, zmiennym polem magnetycznym. Ogrom poświęconego czasu i ciężka praca w drużynie Klubu Naukowego ”Fenix” zaowocowały zajęciem przez Polskę drugiego miejsca w świecie, przy czym w wielkim finale nasza drużyna była jedynym reprezentantem ”Zachodu”, ścierając się z drużynami z Chin i Singapuru. Turniej sprawił, że Oskar bardziej zagłębił się w świat fizyki praktycznej.

    Dalsze plany naukowe:

    Oskar otrzymał oferty studiowania na University of Bristol i University of Manchester.

  • Michał Bączyk

    Michał Bączyk

    Michał jest Finalistą Olimpiady Matematycznej!

    Uczeń XIV Liceum im. Stanisława Staszica w Warszawie. Już w pierwszej klasie został finalistą LXV i LXVI Olimpiady Matematycznej oraz LXIV Olimpiady Fizycznej. Zwycięzca 27. Konkursu Prac Młodych Naukowców Unii Europejskiej. Obecnie realizuje autorski projekt naukowy we współpracy z Wydziałem Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Michał otrzymał pomoc w przygotowaniu aplikacji na University of Cambridge (UK), w organizacji wyjazdu na egzamin do University of Cambridge wraz ze sfinansowaniem biletów lotniczych oraz uczestniczył w Oxbridge Preparation Weekend – kursie przygotowawczym do rozmowy kwalifikacyjnej na University of Cambridge. Uczestniczył także w zajęciach przedmiotowych z matematyki, języka angielskiego i języka polskiego.

    Największe sukcesy naukowe:

    Michał posiada szereg sukcesów naukowych, którymi są między innymi otrzymanie tytułu finalisty LXV i LXVI Olimpiady Matematycznej, finalisty LXIV Olimpiady Fizycznej oraz Zwycięzcy 27. Konkursu Prac Młodych Naukowców Unii Europejskiej. Dodatkowo, realizuje autorski projekt naukowy we współpracy z Wydziałem Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, a także otrzymał oferty studiowania fizyki z University of Cambridge, Imperial College London, University College London, Warwick University oraz Durham University (UK).

    Dalsze plany naukowe:

    Michał będzie studentem jednej z najbardziej prestiżowych uczelni na świecie – University of Cambridge. Liczy na to, że studia pozwolą mu otworzyć się na nieznane, poszerzyć horyzonty oraz jak najlepiej się rozwinąć. W wymiarze długoterminowym będzie to więc znakomita szansa na znalezienie pracy, która każdego dnia będzie sprawiała mu przyjemność. Wszystko co wyniesie z tak niesamowitej, niezapomnianej przygody będzie zawsze procentować.

  • Patrycja Paśniewska

    Patrycja Paśniewska

    Patrycja jest laureatką licznych konkursów przedmiotowych!

    Absolwentka Gimnazjum Akademickiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, laureatka licznych konkursów przedmiotowych z biologii, chemii i fizyki. Ponadto odnosi sukcesy w zawodach lekkoatletycznych. Miłośniczka fantastyki, muzyki rockowej i tańca towarzyskiego.

     

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Patrycja brała udział w zajęciach przedmiotowych z fizyki, matematyki, chemii, biologii oraz języka angielskiego, a w planach ma także wyjazd na kurs językowy do Wielkiej Brytanii. Dzięki opiece mentorskiej, Patrycja poszerzyła swoją wiedzę i horyzonty, poznała inny system nauczania, a przede wszystkim poznała ciekawych ludzi.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Patrycja najbardziej dumna jest z nagrody głównej programu ADAMED SmartUP. Jest także laureatką licznych konkursów przedmiotowych z biologii, chemii i fizyki.

  • Tomasz Białecki

    Tomasz Białecki

    Tomasz zajął II miejsce w powiatowym konkursie matematycznym „Rusz Głową”!

    Absolwent Gimnazjum im. 25 p.p AK w Żarnowie. Jest zdobywcą 2. miejsca w powiatowym konkursie matematycznym “Rusz głową” oraz finalistą Wojewódzkich Konkursów Przedmiotowych z Matematyki i Fizyki. W wolnym czasie konstruuje urządzenia elektroniczne, a w najbliższej przyszłości planuje budowę automatycznego ramienia sterowanego przez mikrokontroler.

     

    Indywidualny program konsultacji edukacyjnych ADAMED SmartUP:

    Tomasz uczestniczył w zajęciach przedmiotowych z fizyki, matematyki, informatyki i języka angielskiego oraz wybiera się wyjazd na obóz Politechniki Warszawskiej. W dłuższej perspektywie konsultacje mentorskie są dla niego zachętą do poszerzania wiedzy i motywacją do dalszej nauki.

     

    Największe sukcesy naukowe:

    Tomasz jest zdobywcą 2. miejsca w powiatowym konkursie matematycznym „Rusz Głową”, finalistą Wojewódzkich Konkursów Przedmiotowych z Matematyki i Fizyki. Poza uczestnictwem w konkursach z nauk ścisłych, zajmuje się konstruowaniem urządzeń elektronicznych.

     

    Dalsze plany naukowe:

    Tomasz w najbliższym czasie planuje budowę automatycznego ramienia sterowanego przez mikrokontroler.

     

Patroni honorowi

Partnerzy

Logo Logo Logo

Serwis na swoich stronach www wykorzystuje m.in. pliki cookies

w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.