ADAMED ADAMED ADAMED ADAMED

Aktualności

ADAMED SmartUP z nominacją w konkursie „Kampania Społeczna Roku 2016”

ADAMED SmartUP w gronie najlepszych akcji społecznych i programów edukacyjnych zorganizowanych w Polsce w 2016 roku. Program naukowo-edukacyjny dla uzdolnionej młodzieży uzyskał nominację w prestiżowym konkursie „Kampania Społeczna Roku 2016”.

Do finału konkursu organizowanego przez Fundację Komunikacji Społecznej oraz portal www.kampaniespoleczne.pl zakwalifikowały się działania 56 organizacji pozarządowych, firm, instytucji publicznych i osób prywatnych. Wśród nich znalazł się prowadzony przez Fundację Grupy Adamed program ADAMED SmartUP. Nominowany został w kategorii Programy Edukacyjne Firm (CSR), a pod uwagę brane były działania popularyzatorskie prowadzone od 1.01.2016 r. do 31.03.2017 r.

Rozstrzygnięcie tegorocznej edycji konkursu „Kampania Społeczna Roku” i wręczenie nagród nastąpi na uroczystej gali 3 lipca. Pełna lista nominowanych kampanii znajduje się na stronie kampaniespoleczne.pl.

Fundacja Komunikacji Społecznej to organizacja pozarządowa, której celem jest działanie na rzecz rozwoju marketingu społecznego i tworzenie warunków współpracy organizacji pozarządowych, mediów i biznesu. Dzięki swojemu doświadczeniu, FKS umożliwia przedstawicielom różnych branży poszerzać wiedzę i umiejętności w zakresie marketingu społecznego, pomagając tym samym w tworzeniu skuteczniejszych kampanii społecznych.

Patroni honorowi

Partnerzy

Logo Logo Logo

Serwis na swoich stronach www wykorzystuje m.in. pliki cookies

w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.