ADAMED SmartUP ze statuetką „Kampania Społeczna Roku 2016”!
5 lipca 2017
Program ADAMED SmartUP został nagrodzony w prestiżowym konkursie „Kampania Społeczna Roku 2016” w kategorii Programy Edukacyjne Firm (CSR).
Do finału konkursu organizowanego przez Fundację Komunikacji Społecznej oraz portal www.kampaniespoleczne.pl zakwalifikowały się działania 56 organizacji pozarządowych, firm, instytucji publicznych i osób prywatnych. Wśród nich znalazł się prowadzony przez Fundację Grupy Adamed program ADAMED SmartUP.
Statuetkę 3 lipca br. w imieniu Fundacji odebrała Larysa Żuchowska z Fundacji Grupy Adamed.
Jesteśmy dumni, że ADAMED SmartUP po raz kolejny został dostrzeżony w prestiżowym konkursie. Największą jednak dumą i motywacją jest dla nas zdolna, polska młodzież, którą możemy wspierać w programie – powiedziała Larysa Żuchowska.
Fundacja Komunikacji Społecznej to organizacja pozarządowa, której celem jest działanie na rzecz rozwoju marketingu społecznego i tworzenie warunków współpracy organizacji pozarządowych, mediów i biznesu. Dzięki swojemu doświadczeniu, FKS umożliwia przedstawicielom różnych branży poszerzać wiedzę i umiejętności w zakresie marketingu społecznego, pomagając tym samym w tworzeniu skuteczniejszych kampanii społecznych.
Pełna lista nominowanych i nagrodzonych kampanii znajduje się na stronie kampaniespoleczne.pl
Pozostałe aktualności
ZAKOŃCZYLIŚMY 10., JUBILEUSZOWY OBÓZ NAUKOWY ADAMED SMARTUP
Czy zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądałoby spotkanie młodych naukowców kochających nauki ścisłe i przyrodnicze?...
Rusza jubileuszowy, 10. obóz ADAMED SmartUP!
14 lipca rozpoczęliśmy jubileuszowy obóz ADAMED SmartUP organizowany cyklicznie przez Fundację Adamed już od...
Zakończyliśmy wiosenną edycję warsztatów ADAMED SmartUP Academy
18 maja odbyły się już ostatnie zajęcia organizowane w ramach wiosennej odsłony warsztatów ADAMED...
Za nami 5. Zjazd Absolwentów programu ADAMED SmartUP
Za nami 5. Zjazd Absolwentów programu ADAMED SmartUP 20 i 21 kwietnia br., już...