ADAMED SmartUP ze statuetką „Kampania Społeczna Roku 2016”!
5 lipca 2017
Program ADAMED SmartUP został nagrodzony w prestiżowym konkursie „Kampania Społeczna Roku 2016” w kategorii Programy Edukacyjne Firm (CSR).
Do finału konkursu organizowanego przez Fundację Komunikacji Społecznej oraz portal www.kampaniespoleczne.pl zakwalifikowały się działania 56 organizacji pozarządowych, firm, instytucji publicznych i osób prywatnych. Wśród nich znalazł się prowadzony przez Fundację Grupy Adamed program ADAMED SmartUP.
Statuetkę 3 lipca br. w imieniu Fundacji odebrała Larysa Żuchowska z Fundacji Grupy Adamed.
Jesteśmy dumni, że ADAMED SmartUP po raz kolejny został dostrzeżony w prestiżowym konkursie. Największą jednak dumą i motywacją jest dla nas zdolna, polska młodzież, którą możemy wspierać w programie – powiedziała Larysa Żuchowska.
Fundacja Komunikacji Społecznej to organizacja pozarządowa, której celem jest działanie na rzecz rozwoju marketingu społecznego i tworzenie warunków współpracy organizacji pozarządowych, mediów i biznesu. Dzięki swojemu doświadczeniu, FKS umożliwia przedstawicielom różnych branży poszerzać wiedzę i umiejętności w zakresie marketingu społecznego, pomagając tym samym w tworzeniu skuteczniejszych kampanii społecznych.
Pełna lista nominowanych i nagrodzonych kampanii znajduje się na stronie kampaniespoleczne.pl
Pozostałe aktualności
Sylwetki absolwentów: Emilia Staszór
Czy wiecie, kim są Absolwenci ADAMED SmartUP? Przez 9 edycji programu, zgromadził on bardzo...
Zakończyliśmy grę rekrutacyjną do 10. jubileuszowej edycji programu ADAMED SmartUP!
W poniedziałek, 15 stycznia o godzinie 23.59 zamknęliśmy rejestrację do 10. edycji programu ADAMED...
Rekordowe Roadshow 10. edycji ADAMED SmartUP
Zakończyliśmy doroczne Roadshow ADAMED SmartUP. Nasi absolwenci przemierzyli Polskę, aby opowiedzieć młodzieży o szansach,...
Jak edukować, żeby młodzież chciała uczyć się przedmiotów ścisłych?
Minęło równo 120 lat, od kiedy Maria Skłodowska-Curie wraz z mężem Pierre’em otrzymała nagrodę...