ADAMED SmartUP ze statuetką „Kampania Społeczna Roku 2016”!
5 lipca 2017
Program ADAMED SmartUP został nagrodzony w prestiżowym konkursie „Kampania Społeczna Roku 2016” w kategorii Programy Edukacyjne Firm (CSR).
Do finału konkursu organizowanego przez Fundację Komunikacji Społecznej oraz portal www.kampaniespoleczne.pl zakwalifikowały się działania 56 organizacji pozarządowych, firm, instytucji publicznych i osób prywatnych. Wśród nich znalazł się prowadzony przez Fundację Grupy Adamed program ADAMED SmartUP.
Statuetkę 3 lipca br. w imieniu Fundacji odebrała Larysa Żuchowska z Fundacji Grupy Adamed.
Jesteśmy dumni, że ADAMED SmartUP po raz kolejny został dostrzeżony w prestiżowym konkursie. Największą jednak dumą i motywacją jest dla nas zdolna, polska młodzież, którą możemy wspierać w programie – powiedziała Larysa Żuchowska.
Fundacja Komunikacji Społecznej to organizacja pozarządowa, której celem jest działanie na rzecz rozwoju marketingu społecznego i tworzenie warunków współpracy organizacji pozarządowych, mediów i biznesu. Dzięki swojemu doświadczeniu, FKS umożliwia przedstawicielom różnych branży poszerzać wiedzę i umiejętności w zakresie marketingu społecznego, pomagając tym samym w tworzeniu skuteczniejszych kampanii społecznych.
Pełna lista nominowanych i nagrodzonych kampanii znajduje się na stronie kampaniespoleczne.pl
Pozostałe aktualności
Zakończyliśmy Roadshow 9. edycji ADAMED SmartUP
Sześć intensywnych tygodni, 14 zaangażowanych absolwentów, 11 miast i 20 szkół. Roadshow ADAMED SmartUP...
Jesienna edycja ADAMED SmartUP Academy dobiegła końca
Trzy miasta, trzy uczelnie i ponad 60 godzin spędzonych na odkrywaniu tajemnic nauk ścisłych...
W HISZPANII ODBYŁY SIĘ PIERWSZE WARSZTATY ADAMED SMARTUP
Fundacja Adamed we współpracy z Uniwersytetem Autonomicznym w Barcelonie (UAB) zorganizowała pierwsze warsztaty ADAMED...
W HANOI WYSTARTOWAŁA 4. EDYCJA PROGRAMU ADAMED SMARTUP
Od 2019 roku program edukacyjno-stypendialny ADAMED SmartUP prowadzi działania także w Wietnamie. Do uczestnictwa...